2011. szeptember 26., hétfő

Játék határok nélkül - Eredményhirdetés

A "Játék határok nélkül" kérdésére több helyes válasz érkezett. Vagyis a beérkezett megfejtések mindegyike helyes volt. :)
A 7. zöldség körül volt némi félreértés, hogy a répa az pontosabban sárgarépa, de ezt tisztázva már ki is jött, hogy az Ízkaravánon franciás hangulatban fognak telni a következő hetek.
Köszönöm a megfejtéseket, köszönöm, hogy velem játszottatok. És külön örömömre szolgál, hogy visszajelzésetek alapján tetszett nektek ez a játék.
Szűk körben megtartottuk a sorsolást. Én és az operatőröm.
10 megfejtés érkezett, így a 10 nevet felírtam 10 cédulára. A többit a videón láthatjátok máris franciás hangulatban. (Egyelőre ezt csak a zenei aláfestés szolgálja.)
A nyertes nevét nem árulom el előre, minden játékosomnak meghagyom a jóleső izgalom érzését. :)


A nyertesnek gratulálok, e-mailben fel fogom venni vele a kapcsolatot.
És akkor nincs más hátra, mint irány Franciaország! Tartsatok velem!

4 megjegyzés:

Beastie írta...

Nagyon jó játék volt. Ötletes. És gratulálok a nyertesnek, aki, nem más mint.... a videóból kiderül :)

Suncika (Anya) írta...

Szia! Nagyon szépen köszönöm!!!!!!!!! Én vagyok az, ugye? :)
Köszönöm a játékot!

Linyah írta...

Gratulálok a nyertesnek és köszönjük a játékot! :)

alterego írta...

Jó játék volt, még a vége is izgalmas volt. Nem nyertem, de nem baj, majd legközelebb :-)))))
Sok örömet a nyertesnek !!!!