2013. június 5., szerda

Cannellinibabbal töltött paradicsom

5 órakor kijöttem a munkahelyemről, fél 6-ra hazaértem és 6-kor már vacsoráztam is. Szeretem az ilyen gyorsan elkészíthető fogásokat, amelyeknél az első lépéstől az utolsóig nem telik el fél óra.


Hozzávalók (2 személyre):
4 nagyobb paradicsom
só, frissen őrölt fekete bors
400 g konzerv cannellinibab
2 ek majonéz
2 ek natúr joghurt
6 újhagyma karikákra vágva (én csak a zöld szárakat vágtam bele)

A tálaláshoz:
egy nagy maréknyi saláta (pl. madársaláta)
olaj
balzsamecet

  1. Vágd le a paradicsomok tetejét. Egy kiskanállal óvatosan vájd ki, majd sózd meg a belsejüket.
  2. A töltelékhez a konzerv babot szűrd le, majd hideg vízzel öblítsd le. Krumplinyomóval törd össze a babot, keverd el a joghurttal, a majonézzel és az apróra vágott újhagymával. Ízlés szerint sózd, borsozd.
  3. A tölteléket kanalazd a paradicsomokba. A tálaláshoz keverj össze néhány evőkanál olívaolajat egy kiskanál balzsamecettel és locsold meg vele a salátát. A salátát halmozd a paradicsomok köré és így tálald.
Forrás: Rose Elliott: Nagy vegetáriánus szakácskönyv

Nincsenek megjegyzések: