2008. július 17., csütörtök

Spenótos dip

Nem hiszek a 30 perces ételekben. Legalábbis nekem sosem készülnek el 30 perc alatt, pedig mindig annyira bízom bennük.
Most, hogy olyan kevés időm van a konyhában tevékenykedni, egy gyors mártogatóst készítettem. Ez most - kivételesen - tényleg rövid idő alatt kész lett és kenyérrel tunkolva, salátára pakolva finom vacsora kerekedett belőle.

Hozzávalók:
70 g bébi spenót
2 teáskanál olívaolaj
6 szál zöldhagyma durvára vágva (én csak hármat tettem bele)
1 gerezd fokhagyma negyedelve (én reszelve tettem bele)
250 g ricotta sajt
250 g fetta sajt
2 evőkanál citromlé (én csak egyet tettem bele)

A spenótot megtisztítottam (leszedtem a szárakat), megmostam, majd rövid időre (kb. fél percre) forró vízbe raktam. Amikor a levelek már összefonnyadtak, lecsepegtettem, majd kinyomkodtam belőlük a nedvességet. Apróra vágtam és a többi hozzávalóval simára kevertem.

Hogy ne legyen túl fanyar, én csak egy evőkanál citromlét tettem bele. És mivel szerintem túl sűrű lett a mártogatósom, még 3 evőkanál vízzel higítottam.
Most natúr salátára rakva ettem, de zöldséggel mártogatva vagy halhoz/húshoz kínálva is finom.

Forrás: Meals in minutes - Vegetarian

Nincsenek megjegyzések: